fredag 4 december 2009

Idag är det fredag

*Host, host, host*

Kanske var det inte så bra att träna igår, för efter det har jag hållt på att hosta och hosta. Men jag ville verkligen träna eftersom att jag inte kommer att kunna göra det nån annan dag på resten av veckan. Idag är det julfest med jobbet och på lördag ska jag julhandla och gymmet kommer att vara stängt när jag är klar med det. På Söndag ska jag tvätta hela förmiddan och sen blir det glöggmys hemma hos mamma Eva.

Efter att jag varit hemma och duschat efter träningen skulle jag hem till Martin (såklart). Han har varit sjuk hela veckan stackarn. I alla fall så tänkte jag vara lite effektiv och kollade upp när bussen ner till stan gick uppifrån mig. 18.23. Jag var där 20 över och satt och väntade, och väntade.....när klockan var fem över halv tänkte jag att nä, nu kommer den inte....så jag började gå mot stan i kylan. Klart att bussen kom och blåste förbi mig då. Gud så förargligt det var!

Kom hem till Martin till slut och åt en förträfflig middag och mös.

Inga kommentarer: