måndag 20 september 2010

Morgonmotion

Idag har jag varit jätteduktig! Jag var och sprang på löpbandet innan jobbet! Inte så långt, 25 minuter typ, men jag var ju i alla fall där. Vet inte riktigt vart denna energi kommer ifrån, för det är inte så att jag är särskilt utvilad, satt ju och tittade på valvakan igår som alla andra. Hoppas att det är mina kaprylsyretabletter som börjat fungera.

Jag och Susanne sprang ju kretsloppet i Borås i helgen. Eller vi sprang väl inte sådär jättemycket, men vi promenerade raskt hela vägen i alla fall. Det tog oss 47 minuter. En tid vi ska slå på vårruset och blodomloppet nästa år. Det var en väldigt trevlig dag. Vädret var med oss över förväntan.

Även om vi inte sprang så mycket så blev jag ändå sporrad att komma igång med träningen, därav ansträngningen imorse. Nu SKA jag bara återfå min form!

Inga kommentarer: