onsdag 2 april 2014

Söndagen

Av någon anledning krånglade det massor i helgen när jag skulle blogga, men här kommer lite bilder. Vi var inne i stan och åt hamburgare på ett nytt hamburgerställe på Öster, Zack's, tror jag det hette. Goda hemlagade burgare och skön 50-talsstil på inredningen. Johannes lekte med min kamera medan vi väntade på maten. Många snygga bilder blev det haha.
 

Trevliga nyheter idag att jag fick VG både på min tenta som jag svettades med för några helger sen och på hela litteraturdelen av min kurs.
 














Vi köpte nytt hjul till skottkärran. Den klappade ihop lite efter alla lass med jord jag körde med den i somras.

Här ska vi ha ett stooort grönsaksland! Johannes hjälpte till att gräva. Börjar brådska lite nu för potatisen ska vara i jorden när det är musöron på björkarna. Känns som det kan bli när som helst nu...

Lillen grävde lite i sin sandlåda
Och Sivan verkade bara ligga och njuta av att vara ute med hela gänget omkring sig

Inga kommentarer: