söndag 20 september 2015

Söndag morgon

Idag steg jag upp redan halv sju för att jobba. Grabbarna + Sivan sov som små grisar på övervåningen ända till halv nio.

Satt och jobbade en stund i morgontystnaden i Kojtet. Lagade pannkakor och sen åt vi en mysig frukost tillsammans. (Sivan fick inte en enda pannkaka till sin stora besvikelse. Jag tror att jag och Martin har gått om varandra nu när vi jobbat hemifrån och pyttat i mat i hennes matskål i tron om att hon inte har fått, så hon har nämligen blivit lite rund om magen på sistone.)

Idag ska vi jobba, ta in ved och förhoppningsvis hinna klämma in ett besök till skördemässan på Tyrolen.

Har för övrigt köpt D-vitamintabletter med rejäl styrka idag och hoppas kunna vara superduperpigg hela hösten. Har även uppdaterat min garderob med lite nätshopping från H&M. Hittade bland annat en röd pennkjol som jag tror jag kommer gilla mycket.

Inga kommentarer: