måndag 23 mars 2009

Framme!

Nu har jag sovit som en klubbad sal och ar pa aventyr ute i Brisbane.

Resan mellan Hong Kong och Brisbane gick himla smidigt den. Forutom att jag spillde applejuice over mig en timme innan vi skulle landa, sa jag luktade lite surt. Jag sov mesta delen av vagen och sag en film som hette four holidays och som var ganska dalig, men lattsmalt.

Direkt nar jag kom ut fran flygplatsen sa bara luktade det Brisbane sa mycket att jag fick en liten nostalgiknut i hjartat pa en gang. Sen tog jag en taxi till hostellet och nostalgin fortsatte nar vi akte forbi alla restauranger/klubbar/cafeer/butiker som jag varit i och jag mindes vilka jag varit dar med och vad vi gjorde da. Helt underbart. Jag alskar den har stan och det har landet!

Det slar en alltid vilken ren stad det har ar och hur "nytt" allting ar. Jag ska forsoka hitta ett battre internet cafe nasta gang sa att jag kan lagga upp lite bilder.

Jag har nytt telefonnummer medan jag ar har forresten +61413536734

Ska ut och alska stan lite mer nu!

Inga kommentarer: