lördag 4 april 2009

Long Island Ice Tea

Igar hade jag min forsta long island ice tea. Det borjade med att jag fragade Sam om det fanns nagra sarskilt australiensiska cocktails. Det kunde hon inte komma pa nagra men daremot undrade hon om jag druckit nagon LIIT nagon gang. Och pa den vagen var det.

Det rakade dessutom bli en dubbel eftersom att bartendern gjorde fel. Sa idag har jag inte varit sa vass. Ramlade och skrapade upp mig ocksa. Typiskt.

Vet inte hur jag tankte eftersom att det var idag jag skulle klattra uppfor Story Bridge och de gor ett alkotest innan man far klattra. Jag var lite nervos faktiskt for att det skulle ge utslag, men det gjorde det inte.

Klattringen var lite jobbig faktiskt och tog over 2 timmar.

Det finns bilder fran kvallen igar, men kameran har jag glomt pa rummet och jag orkar faktiskt inte ga och hamta den.

Har varit och atit pa Salisbury hotel nu. Min gamla lokalpub.

Imorgon ar det shopping och sen ska jag och Sam ga och se en bollywood film nanstans i narheten av Garden City.

Ska forsoka komma ihag att jag har blivit rekommenderad att se Anchorman och nat kanadensiskt som heter trailerpark boys. Och Gummo. Det ar vad folk har rekommenderat till mig under min resa.

Nu ska jag i alla fall ga och lagga mig och sova.

Inga kommentarer: