tisdag 26 januari 2010

Lite blandad information

Dagens krämpor: Min axel känns lite konstig. Som att den inte riktigt ligger på plats där den ska. Måste ha legat lite konstigt inatt. Min andra krämpa är ett irriterande halsont som gav sig till känna just när jag skulle till att stiga ur bilen och gå bort till gymmet och träna. Men det blev ingenting med det.

Inatt drömde jag att jag skulle på intervju för ett nytt jobb i en skoaffär. Det var bara det att när jag kom dit fick jag veta att personen som skrivit annonsen jag svarat på var alkoholiserad och hade skrivit annonsen på fyllan. Det var bara påhitt. Det fanns inte något ledigt jobb i butiken.

Jobbar till klockan 18 idag. Sen blir det nog mys med Martin. Klippte hans hår i helgen. Det var roligt. Första gången jag klippte nåns hår. Resultatet blev inte fantastiskt men han har inte klagat, vilket jag naturligtvis antar beror på ren artighet.

Imorse blinkade en ny varningslampa i bilen. En bil med ett kryss över. Undrar vad det kan betyda. Ska ringa far i afton och konferera.

Inga kommentarer: