tisdag 2 mars 2010

Sushilyx!


Det här stod o väntade på mig när jag kom hem från jobbet igår :-)
Var hemma (hos Martin) strax efter 19. Vid kvart över åtta var jag i säng, så så kul sällskap var jag.
Men jag är så trött nu för tiden. Tror som vanligt att det beror på min extrema sockerkonsumtion. Samt ett tempo i livet som jag egentligen inte är skapt för. Det blir inte mycket vila eller tid till någonting annat än plugg, översättning och jobb just nu. Är inne på mitt tredje översättarjobb nu på en månad. Vilket är jättekul, men stressigt för en sengångare som jag!
Fast det är ju bara tills i maj eller så, sen är jag ju klar med skolan och då kommer jag ha mycket mer tid över :)
Ikväll ska jag sitta och skriva uppsats, så att jag har den klar om utifall att det skulle dyka upp ett översättarjobb precis när den ska vara inlämnad. Vi ska ju åka iväg till Spanien i påskveckan och då har jag en uppsats till om ska vara inne precis när vi är iväg, så jag måste göra den innan vi åker också.
Ska ju iväg på en härlig tjejhelg nästa helg till Örebro och då försvinner ju värdefull pluggtid då med.
Idag ska jag och Martin iväg och titta på en mobil till mig. Wiiii!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det blev ett par stycken över till lunch dagen efter faktiskt :)