tisdag 19 oktober 2010

Hösttrött

Det är höst. Det känns verkligen i hela kroppen. Jag är sådär trött som man blir. Kan banne mig inte ta mig ur sängen tidigare än när jag verkligen, verkligen MÅSTE upp! Och de senaste två dagarna har jag börjat 12.45 och 10.45, så vi snackar inte om att stiga upp i ottan heller.

Lyckades i och för sig ta mig upp igår och gå till gymmet innan jobbet, men det är bara för att den här veckan kommer vara så fullspäckad så att igår och idag är enda gångerna jag kommer kunna träna. Kanske även på torsdag morgon innan jobbet, om jag lyckas pallra mig upp då med.
I helgen åker vi till Skara på tjejweekend. Upptäckte igår att självaste kronprinsessan och hennes make också kommer att komma till Skara i helgen. Vilken lyckträff! :) I övrigt har vi inte så mycket planerat inför vår Skarahelg. Det är kulturvecka i Skara och massa öppet hus överallt, så det ska vi väl kolla in, men höjdpunkten för majoriteten av gänget kommer ändå att vara stoppet på Ullared på hemresan.

Igår var det exakt ett år sen jag flyttade till lägenheten på Håkan Sjögrens väg. Vad mycket som har hänt på ett år!

När jag kom hem från jobbet igår hade vi hundbesök, så det kom en glad jycke och välkomnade mig hem och det kändes väldigt trevligt. Längtar tills vi också ska skaffa oss en ny familjemedlem.

Inga kommentarer: