måndag 2 december 2013

Kul jobb!

Jobbet jag ska göra under december är ett av de roligaste jag har gjort. Det är för det här företaget. Det är ett företag som arrangerar mordgåtor att lösa för företagsfester, team-bonding och liknande. Just nu sitter jag och översätter de ledtrådar som deltagarna får under spelets gång. Sitter ju och blir nyfiken själv och funderar på vem som kan vara den skyldige medans jag översätter. Ser fram emot när jag är klar, och får reda på vem det är!

Idag är lillen sjuk....igen, så jag är hemma med honom. Han hade 39 graders feber i natt, lite mindre nu, men fortfarande feber. Vi har precis bakat en kaka och smakat lite på och nu sitter han och tittar på film. Här kommer två små filmer från idag.



Klippte Sivan igår, för nu har vi fått upp hennes värmelampa. Skönt att hon ser lite städad ut igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon blev ju jättesnygg i frisyren!
Berätta gärna sedan hur det funkar med grislampan.
/Ylva