måndag 4 augusti 2014

Dag 15 - Halvvägs in i semestern

Idag har vi bara varit hemma. Vi har krattat lite på vedbacken, lekt med tåg och bäst av allt, haft filmkväll ihop!

Johannes fick välja film och valde filmen Lego. Han satt som klistrad hela filmen (han brukar tröttna efter en kvart vanligtvis) och smaskade i sig potatisskruvar. Det var riktigt mysigt och efteråt ville han se filmen igen, men då var det ju redan sent, så det var bums i säng efter det.

Jag lämnade balkongdörren öppen så att jag skulle kunna höra honom och gick ut och gav mig på att gräva upp rötterna på Syrénen en stund tills jag blev genomsvett och fick lågt blodsocker, dessutom blev det mörkt och började regna, så jag blev tvungen att gå in.

Hoppas att vi kan ta en vända eller två till tippen imorgon och överraska Martin med en nystädad vedbacke när han kommer hem!

Inga kommentarer: