tisdag 23 februari 2010

Nä!



Så här såg det ut i morse när jag skulle åka till jobbet. Ska det vara så här länge till??? Jag är extremt missnöjd!
Det känns som att jag lever mitt i istiden. (Kan tillägga för skojs skull att den som äger den vita bilen kommer att upptäcka att plogbilen har plogat upp en vall på andra sidan om den också. Undrar om det gäller som ursäkt för att inte betala parkeringsböter att bilen är inplogad...)
Den observante konstaterar kanske att det inte ser ut så här när man kommer ut ur min port på håkan sjögrens väg. Och det är för att jag i princip bor hos Martin nu. Jag har bestämt mig för att säga upp min lägenhet från den första april och sen flytta in till Martin. Det känns mycket, mycket bra tycker vi båda två!
Varenda gång jag har varit hemma i min lägenhet tar jag med mig en liten pinal tillbaka till min blivande bostad. Hittills har jag nästlat in en sån där hållare med sugkoppar man har i badrummet, samt min brödlåda. Dagens pinal står mellan mina cd-skivor eller min bricka med fåglar på. Decisions, decisions...

Inga kommentarer: