onsdag 4 augusti 2010

Äntligen klart!

Nu har jag lämnat in jobbet! Det var för stort, och det visste jag ju, så jag fick be om extra tid och det var tur för jag var inte klar med det förrän vid halv ett inatt.

Egentligen var jag klart med jobbet redan vid 9-tiden, men jag hade två ord som jag hade oerhörda problem att hitta. Gland condenser och tie-breaker (inte som i tennis). Någon?

Jag skrev något väldigt generellt om kondensor och brytare och skickade iväg det. Är inte helt nöjd med att jag inte lyckades hitta det, men sådär får det bli. Det var överhuvudtaget ett konstigt jobb. Skrivet på dålig engelska (italienskt företag), vilket gör det hela så mycket svårare, särskilt när man ska försöka fatta tekniska processer.

Men, men....nu släpper vi det!

Idag är det onsdag. Och på fredag har jag semester. Har varit så fullständigt uppslukad av det här jobbet att tiden har gått jättesnabbt. Å det kommer att bli helt underbart!!!!

Inga kommentarer: