måndag 9 augusti 2010

Min första semesterdag!

Jag har svårt att förstå att jag har semester. Det känns nästan som att jag sitter hemma, fast jag egentligen borde vara på jobbet.

Den här dagen har jag så smått fixat lite smågrejer. Som att maila min uppdragsgivare för översättningen och tala om att jag har semester, och att jag vill att han ska betala mina fakturor. Vilket han har lovat att göra. Han är så slarvig, tackar alltid för fakturan när den kommer och glömmer sen bort den tills man påminner honom om att den borde varit betald för *host, host* över tre veckor sen. Fast han betalar alltid på direkten efter att man påmint honom.

Har även varit och shoppat. Jag som inte skulle shoppa nånting innan USA-resan....men så var det halva priset på reapriset på indiska och jag lyckades tillskansa mig en del goa höstkläder för bara en femhundring.

Här kommer lite blandade bilder från min semester so far.


Fredag kväll. Semestern har precis börjat och nu blir det sushi!

En pipa efter maten :)


Martin på kalas hos mor och far i Söndags




En liten del av resten av kalasgänget



En glad och duktig systerson!



Å en regnig start på semestern

Inga kommentarer: