måndag 19 mars 2012

Utsövd!

Inatt sov Johannes 7 timmar i ett sträck! Hurra, vilken lyx! Vilken kille! Jag sitter här och känner mig utvilad och dricker te och tittar på nyhetsmorgon. Lillen ligger i sitt gym och verkar nöjd.

Vi har haft en fantastiskt bra helg. Vi hade mys med vin och hemgjord pizza på fredagen och tittade på sista avsnittet av Dallas. Nu har vi sett alla 16041 minutrarna av Dallas och det känns nästan lite tomt nu. Jag är lite sugen på att börja om haha.

I lördags var jag och mamma inne i stan och shoppade lite. Jag hittade fina vårskor på Maxi! På kvällen var vi ute i Anna och Roberths stuga och grillade. Sivan var en klar favorit bland barnen och hon var så himla duktig och tålmodig med dem. Jag blir alltid lika förvånad. På de vuxna blir hon tokglad och hoppar och snurrar i kopplet, men med barnen var hon from som ett lamm. Goa Sivan!

Vi fick med oss ett spett och en slägga hem från stugan, för nästa helg ska det byggas staket här. Vi var på ÖB igår och handlade massa trädgårdstillbehör och ett nät som vi ska ha till staketet. Staket får vi av Martins föräldrar, så nu behöver vi bara fixa lite stolpar. Ser mycket fram emot att vi ska kunna öppna upp så att Sivan kan vara ute i trädgården så mycket hon vill!

Här kommer lite bilder:

Femtonde mars lyckades Johannes lyfta på huvudet för första gången
Skor
"Vad mjuk hon är"
Kallt men mysigt

Inga kommentarer: