måndag 25 maj 2015

Fantastisk helg!

Det har varit sånt superväder hela helgen och vi har fått så mycket gjort! Martin har sågat en massa ved och klippt gräset och jag och lillen har storstädat och jag har äntligen planterat ut sånt som var redo och planterat om annat som ska få vänta lite till.

Igår fick vi morgonbesök av en liten Victor med föräldrar. De stannade till lunch och sen var vi igång med pysslandet igen. Jag har bestämt mig för att köra ett tränings/kostprogram en månad och började med att stiga upp klockan fem (!) imorse och gå en promenad. Kändes mycket bra. Jag är taggad, men det är man ju alltid första dan! Vi får se hur det går.

Vanlig jobbdag idag annars. Vi har det fint, jag och Siv. Oftast så sover hon bara, men ibland dyker det upp en liten näsa vid bordet som vill ha lite kärlek och kli bakom öronen :)





Inga kommentarer: