onsdag 2 mars 2011

Träna, träna, träna

2 träningar avklarade denna vecka. Heja mig!

Igår var jag och Martin och tränade och i måndags var jag och sprang på löpbandet. Idag har jag bokat in mig på ett core + ett ben och rumpa pass på Hälsostudion. Imorgon har jag tänkt att klämma in någon form av träningspass också. Slutar 12,30 och har tyskalektion kl. 17 så då borde jag lugnt hinna motionera däremellan. Och sen har jag klarat av mina fyra pass denna veckan och kan med gott samvete sticka iväg till Västerås på tjejhelg. Det ska bli superhärligt!

Imorgon ska jag träffa tjejgänget och boka resa till Nice i sommar. Det var ju vår present till Frida när hon fyllde 30 att vi skulle bjuda henne på en resa nånstans.

Herregud vad jag har mycket att se fram emot! Först tjejresan till Västerås, sen Australienresan, sen lilla hundvalpen, sen att skolan är slut och att Martin ska vara hemma och få fart på företaget och sen resan till Nice. Och sen ska jag ha en liten semester och sen fyller jag år och det är sommar och underbart!

Idag ska jag pipa iväg till Katrin efter jobbet och fika lite och kela lite med lilla Erik.

Nu är det 37 dagar kvar till resan! Lille hux-hunden beräknas födas om 24 dagar!

Inga kommentarer: