tisdag 22 maj 2012

Det spirar!

Har ägnat mig en del åt min lilla trädgård på sistone. Det växer och spirar överallt nu och det är så roligt!








Johannes växer så det knakar. Han har inte lärt sig att krypa än, men gillar att ligga för sig själv och rulla runt på golvet. Han tar sig framåt på sitt eget lilla sätt och tycker det är jättespännande! Han är aldrig på samma ställe där man la honom när man tittar till honom :) Det gör att i alla fall jag har två händer att göra saker med nu.

Jag är rejält trött på den där gravidmagen nu och framför allt är jag fruktansvärt svag i ryggen, så jag har börjat komma igång och träna lite ordentligt. Både styrka och kondition. Är inte redo att börja springa än, måste nog få ordning på ryggen först och det känns inte riktigt bra i bäckenet än, men snart! Jag går på powerwalks så länge.

Inga kommentarer: