lördag 11 maj 2013

Lördagen i suddiga bilder på fel håll

Nej, sova middag tänker jag inte göra! Jag slänger ut alla böcker på golvet istället...

Bus på golvet med pappa. Schnuckisarna observerar på nära håll :) 

 Winston ska inte tro han kan ha husse för sig själv. Då kommer Sivan och sätter sig i knät....
 Smaka mitt kaffe mamma. Mmmm. Gott.
 Mer kaffe
 Kaffe i ögat också
 Mmmm å vilket gott kaffe. Mitt trehundrade smakprov :)
 Gänget spelar fotboll

 Sen en sväng till Katrin och hennes familj. Tre killar i familjen gör att det är fart och fläkt hela tiden, Johannes älskar att vara där!
 Mata porslinshunden med mynt
Johannes och busfröet Erik. Vi var där 1,5 timme. På den stunden har de hällt ut allt schampo i duschen. Hoppat i sängar. Strött ut fina prydnadsoljelampor i sängen och kört vagn med varandra i racerfart. Och sprungit, sprungit, sprungit. Johannes somnade utan problem ikväll kan jag säga!
 
 
Vi köpte nät till staketet idag också, även spett och slägga och ett par staketstolpar. Sen har Martin slitit med att slänga upp stenar ur dammen så att vi kan få upp dammduken. Till veckan ska vi köpa resten av staketstolparna och beställa hem jord att fylla med. 

Inga kommentarer: