tisdag 1 november 2011

Lite gnäll från den gravida kvinnan

Det är 44 dagar kvar till beräknad ankomst. Tiden har gått fort hittills, men nu mot slutet släääpar sig tiden verkligen fram. Jag har inte varit så trött på sistone. Sover som en stock och drar tydligen rejäla stockar om nätterna haha. Men jag har väldigt ont i svanken och bäckenet,

benen och händerna är jättesvullna, har mysig halsbränna, synrubbningar som kommer och går, huvudvärk och illamående.

Men det är bara att härda ut liiite till. Går hem från jobbet den 30:e november, och det är ju inte så himla länge till, sen kommer det nog bli lite lättare. Då kan jag sova hela dagarna om jag vill. Eller tja, vi får ju tillträde till den nya lägenheten den 1:a december och stora flytten går den 3:e. Sen vill man kanske komma iordning lite i nya lägenheten innan bebisen kommer....men SEN ska jag bara slappa!

Martin mailade precis och berättade att Sivan kräkts och mår lite tjyvens igen. Stackars lilla hjärtat.

Inga kommentarer: