måndag 30 april 2012

En sån härlig dag!

Idag har varit en sån där dag som man hade sett framför sig när man skulle vara mammaledig. Inte bara fick vi finbesök av Martin på lunchen, vädret har varit helt underbart idag också! Här kommer lite bilder!

SÅ duktig hon är nu!! Idag har hon verkligen fått träna på att det är rörelse utanför staketet. Hur många barn som helst (och flera hundar). Endel barn har jag sett har stått precis utanför staketet och viftat med pinnar och hållt på. Men inte ett skall har jag hört idag. Inte ens har hon sprungit längs staketet utan bara stått och tittat på alla människor, och inte skällt tillbaka på den skälliga hunden som var på besök hos grannen. Goa Sivan!

Vi tog en liten sväng till en hage på eftermiddagen. Det var lite för varmt egentligen, så vi var bara där en liten stund. Dessutom fick jag någon slags utslag på armarna. Jag fick nämligen syn på en hare som skuttade över ängen och blev livrädd att Sivan skulle se den och sticka efter (hon har aldrig sett en hare förut så jag visste inte hur hon skulle reagera), så jag kastade mig i bästa actionstil efter hennes koppel där hon sprang lös med det släpande efter sig. Jag måste ha landat i nåt olämpligt för nu kliar det som tusan på armarna.
Två små livsnjutare
Kan hålla själv

Inga kommentarer: