tisdag 26 november 2013

Dagen i punktform

* Vi försov oss idag
* Åt frukost i bilen
*Såg att lillen hade utslag på sin lilla mage. Vi kan inte komma på något han har ätit som han inte brukar.
* Lillen var söt och ljuvlig när jag lämnade på dagis" Heddå, mamma", kram, och sen sprang han lycklig in till sina kompisar
* Hittade Martins nycklar som varit borta flera dagar. I min jacka. Som jag inte använt på flera dagar. Mystiskt att de skulle ligga där.
*Tenta på torsdag, sen är jag klar med min kurs. Mycket plugg just nu. Ska bli skönt när jag är klar. * Lunchdejt med Martin på Mat och Prat.
*Väntar på besked om ett översättarjobb. Får jag det blir det full fart igenom hela december, men det kommer resultera i en trevlig budget som gör att jag kan jobba bara halvtid under våren på DHL. Jag hade ju tänkt att jag skulle ta det lugnt med översättningen i december och bara gå omkring och sippa glögg och känna julstämning. Kanske baka någon pralin om lusten faller på. Men det här jobbet var lite för lockande för att tacka nej till...så vi får se. Borde få svar idag.

Inga kommentarer: