tisdag 28 juni 2011

Lite miljöombyte

Nu är jag tillbaka och jobbar heltid igen. Martin är iväg nu Måndag till Onsdag, så Sivan och jag har bosatt oss hemma hos mamma och pappa, så att hon inte ska behöva vara ensam så länge om dagarna.

Hon är så himla förtjust i mor och far. Och pappa och hon verkar ha funnit varandra och har ganska trevligt tillsammans på dagarna medan mamma jobbar. Hon ser så rolig ut när hon kommer ner från ovanvåningen på morgonen och viftar, inte bara på svansen, utan på hela baken medan hon ivrigt letar efter mamma och pappa på nedervåningen för att säga god morgon.

Vi har fått plats på en valpkurs i höst, vilket ska bli jätteroligt och snart är det dags att börja klistra öronen på henne.

Har berättat på jobbet nu att jag och Martin ska ha barn. Känns bra att kunna fläka ut magen nu utan att behöva försöka dölja den. De flesta hade redan misstänkt ändå, så jag kanske inte har varit så bra på det som jag har trott haha.

Inga kommentarer: