onsdag 15 juni 2011

Plötsligt händer det!

Sivan och jag har precis varit på en toppenpromenad till parken! Inte en enda gång stretade hon emot. Inte en enda. Utan godis! Jag känner mig helt paff och kan inte fatta vad som precis hände! Berömmen haglade kan jag säga :)

Martin sa innan idag att det hade gått bra på promenaden till parken också, så kanske kanske att någonting har hänt. Lite för tidigt att våga förvänta sig det här varje gång, men motivationen är på topp igen!

Vi belönade oss för vår framgångsrika promenad med bus och kel i gräset på vår vanliga plätt i parken.

Hemvägen gick också supersmidigt. Fast det var tack vare en pinne, så jag gjorde det enkelt för mig. Vi lekte med den hela vägen hem, så jag tror inte hon märkte att vi var på väg nånstans ens. Men det gick framåt och hon tyckte det var roligt och det är ju huvudsaken.

Imorgon åker jag till Nice med tjejgänget och kommer hem på måndag igen. Ska bli supermysigt!








Inga kommentarer: