söndag 12 februari 2012

En sovande knodd är värt lite smärta!

Ajajaj....har suttit på häcken nu i över en timme medan lillen ligger utsträckt på amningskudden framför mig. Han har varit svår att få att sova på sistone och nu när han äntligen somnat vill jag ju inte att han ska vakna. Det är värt att ha lite kramp i häcken bara han soooover :)

Sitter och shoppar lite på Tradera under tiden och tar en 30-öres nätpokerturnering. Herregud vad böcker från min barndom är hett villebråd på Tradera! Försökte köpa Barna Hedenhös, men alla ligger på över hundralappen inklusive frakten. Det var ju inte riktigt vad jag tänkt mig. Kollade på Bokus för att se om man kunde köpa dem där, men där är de slutsålda allihop. Har iallafall shoppat gardiner, den blå barnkammarboken, spjälskydd och Min Skattkammare nummer 1.

Idag har vi haft besök av David och Camilla och deras dotter Emma. Trevligt! Vi hade tänkt göra så mycket i lägenheten idag, men tiden bara sprang iväg och återigen har en helg gått utan att vi har lyckats hänga upp en enda tavla.

Här kommer lite bilder från i veckan.

 I torsdags hann jag helt mirakulöst snagga klart HELA Sivan medan Johannes låg och sov. Så söt hon är!


En till som är söt som socker!

I tisdags var vi hemma hos Josefin och Oscar

Inga kommentarer: