måndag 20 februari 2012

Konspiration!

Jag svär att våra två älsklingar i familjen samarbetar mot mig! Idag har de varit fullständigt i osynk.

Var ute med Sivan och Johannes i vagnen vid tiotiden imorse. Underbar dag och Sivan verkade gå och njuta av promenaden så pass att hon glömde att hon skulle göra ifrån sig. Efter en timme ute bajsade hon, men kissade gjorde hon inte. Johannes somnade inte i vagnen som han brukar göra när vi är ute, så vi gick hem.

När vi kom hem satte jag Jonni i bärselen och han somnade äntligen gott. DÅ kommer Sivan på att hon skulle behöva gå ut och kissa också. Så det var bara att ta ur lillen ur selen så han vaknade igen och gå ut med Siv.

Suck! :)

Nu ska jag strax iväg och träffa Josse en stund och Johannes ska vara hemma med Martin. Jag ska visa henne hur InDesign funkar eftersom hon behöver kunna använda det i sitt nya jobb. Behöver komma iväg en liten stund. Har inte fått mycket gjort idag, det har varit mycket gnälligt. Har i alla fall lyckats spika upp en av alla våra hundra tavlor som ska upp.

Inga kommentarer: