måndag 1 juli 2013

Ångar på

Det är lite hektiskt just nu. Jag har tänkt att ta så mycket översättarjobb som bara går nu innan semestern för att förbereda för tjänstledighet i höst. Så jag översätter så in i norden nu. Det är kul men intensivt och vissa saker blir lidande som tvätt och städ och trädgårdsarbete. (Martin har ju lite svårt att fixa med det också, då han är snäll och passar Johannes så att jag kan jobba)

Menmen, jag har ju hela semestern på mig att fixa med sånt och jag ser verkligen fram emot det!

Sivan svassar förresten omkring där hemma och är såååå nöjd med allting. Efter incidenten har jag lagt mer fokus på att hon ska veta sin plats i flocken och att hon ska lyda. Ska ärligt talat säga att jag slarvat lite de senaste månaderna eftersom att hon är så snäll.

Inga kommentarer: