onsdag 21 juli 2010

En bra onsdag helt enkelt

...so far...

Efter att ha varit helt knäckt igår efter att ha lyssnat på ilskna och sarkastiska kunder och dessutom ha stigit upp tidigt och varit trött och inte riktigt orkat med sådant.....så är jag vid gott mod igen efter att ha gått och lagt mig tidigt och har fått sova ut!

Började jobba först vid kvart över tio idag. Tog det lugnt och låg och läste en stund imorse, åt frukost och läste tidningen och drack kaffe på balkongen i lugn och ro. Städade och pulade lite innan jag tog en powerwalk till jobbet.

Nu sitter jag här lite småsvettig, men nöjd över att ha motionerat till jobbet.

Igår var jag och Josse på aerobics. Vi var bara fyra stycken och det var inte aerobics som jag tänkte mig, att man står på en bräda och håller på, utan mer som ett danspass där man skulle lära sig steg och hålla på och shaka på rumpan och göra piruetter och så. *småskrattar lite åt minnet, jag är ingen ballerina hahahhahaha*

Inga kommentarer: