måndag 26 juli 2010

socker, socker socker

Endast 1 timme och 40 minuter kvar tills jag slutar för idag.

Pep iväg och handlade lite mat på lunchen. Samt åt en glass. Jag tänkte ju äta hälsosamt, men det gick inte att låta bli att äta en glass. Jag hade gått till världens ände för en lakritspuck! Så är det att gå hand i hand med sockermonstret.

Jag behövde egentligen inte handla, men jag gjorde det när jag ändå skulle köpa glass. Har letat upp lite fettsnåla recept.

Har kommit på något mer som har ändrats på sista tiden, förutom att jag dricker mer vin. Blåbärssoppan på jobbet. Ojoj, den är nog inte nyttig och jag kränger ju lätt 4 koppar om dan. Så bort med den!

Jag borde gå och träna idag. Jag är väldigt sugen på att bränna lite fett.

Nu helt plötsligt bestämde jag mig. Det blir sockerfritt fram till USA resan! Så, från och med nu. Lika bra att passa på att gå igenom den griniga fasen när Martin är bortrest.

Inga kommentarer: